miercuri, 29 noiembrie 2017

Ziua care ne aminteste ca ne-am transformat


De fiecare data, ziua de 1 Decembrie este o zi care imi aminteste ca dintr-un mandru roman, care se falea cu poporul lui, cu casa lui, cu gradina si cu holdele de aur, m-am transformat intr-un amarat de emigrant, care merge pe varfuri in tara altora sa nu deranjeze prea tare, care nu este musafir, ca doar nu este in vacanta, este doar un tolerat care mananca la masa rudelor mai bogate, pe scaunelul lui din coltul mesei.
O sa spuneti poate, ca cine ma opreste sa ma intorc acasa si sa fiu iar un roman mandru. Sunt multe care ma opresc... din pacate. Stau pe scaunul meu si inghit ce pot apuca de pe masa, bine macar ca nu mi se dau doar resturile. Sunt invitat la masa si pot manca ce vreau eu si ce-mi pofteste inima, pentru ca gazda mea nu face diferente intre familie si tolerati.
Sa fiti sanatosi emigrantilor si sa aveti parte de tot binele din lume!

Un comentariu: