duminică, 10 iulie 2016

Eroul familiei

Incercam sa fac pe dracu-n patru sa fiu eroul fiului meu, sa dau tot ce pot mai bun din mine cand sunt cu el, sa il fac sa vada numai partile bune din comportarea mea, sa-l fac sa vada ce e cinstea, omenia si onoarea...
Dar mi-am dat seama ca langa el, toate chestiile astea imi apar, ies la suprafata si de fapt el este eroul meu, pentru ca el face ca eu sa dau tot ce e bun din mine cand sunt alaturi de el.
Model de urmat, copilul meu creste intr-o societate toleranta, fara de care eu nu puteam sa lucrez asa bine la educatia lui.
Si vad un copil frumos, curat sufleteste si bun. Un adevarat om.
Fara resentimente, fara ranchiuna si fara rasism, se comporta cu oricine cu bunatate si cu zambet pe buze, indiferent de culoare si indiferent de natie.
Preconceptiile noastre despre viata, el le-a depasit si noi am facut in asa fel incat sa nu i le insuflam.
Este eroul meu, al nostru si asa va ramane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu