miercuri, 23 august 2017

Ne descurcam

Plecat de 10 ani din Romania. 
Nu m-am mai intors si nici nu-mi vine. 
Nu pentru ca mi-e frica de sistem, pentru ca acolo m-am nascut, acolo am crescut si m-am invatat cu el. 
Dar m-am saturat sa ma ''descurc''. Ca asa am trait, descurcandu-ne. 
Ne descurcam sa ne facem rost de carne, sa ne facem rost de benzina, de portocale, plecam cu un bec ars in buzunar la fabrica si ne intorceam cu unul bun acasa, dadeam 20 de litri de benzina luata pe cartela din Bucuresti si ne dadeau salamuri si carne rudele din tara...
A venit revolutia si pare-se ca s-a mai liberalizat treaba.
Produse erau acum, dar nu erau indeajuns bani. Dar ne-am descurcat.
La spital aveam o cunostinta, pe la primarie mai aveam alta si cu o ciocolata scoteam adeverinta, schimbam permisul mai repede ca vecinul era politist, la scoala mergeam cu doua buchete de flori si salvam copilul de corijenta si uite asa este si in ziua de azi.
Nu mai vreau sa ma ''descurc''. Vreau sa traiesc cum traiesc de 10 ani incoace, sa ma duc sa platesc taxa la permis si sa mi-l dea in 10 minute, sa duc copilul la scoala fara sa platesc fondul clasei, sa merg la primarie si sa zambeasca oficianta si sa-mi dea ce am nevoie, sa merg la medic si sa ma scaneze fara sa dau o atentie pentru un RMN...
Aici... societatea ''ne descurca''. Noi nu mai trebuie sa o facem.
Ca tot e 23 August...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu