marți, 15 martie 2016

Alb si negru

Ce ma scoate pe mine din minti, este fraza ''nu toti sunt la fel''. 
Dar cum sunt? 
Tiganii sunt ''mai'' ca romanii sau romanii sunt ''mai'' ca tiganii? 
Dar hotii romani, presupun ca nu-s toti la fel. 
Nici oamenii cinstiti nu-s toti la fel, fie ei tigani, fie romani. 
Cioara hoata sau blond hot, nu-i acelasi lucru?
O gramada de tampenii brazdeaza net-ul asta, viata noastra sociala si prejudecatile pe care le mostenim.
Cand erai mic auzeai: ''nu te juca cu ala ca e bronzat, sau ca e sarac, sau...'' mai stiu eu ce.
Ma intreba fiu-meu acum cateva zile cand a vazut un cersetor, daca e tigan.
Da, dupa fata cred ca era. Dar eu ce sa-i raspund? Ca asa cred eu?
I-am zis ca nu stiu... e un om care nu are sau e unul care face bani din asta.
Incercati sa cunoasteti mai mult romanii.
Incercati sa cunoasteti mai mult tiganii.
O sa vedeti ca treaba nu este chiar asa cum presupuneti voi. Prejudecatile sunt pentru prosti.
Traim in secolul XXI.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu