marți, 22 martie 2016

Kebab fricos

Azi, toata ziua am vorbit cu Doru despre atentatele de la Bruxelles. 
Am dezbatut problema pe toate fetele si am ajuns noi la concluzia ca nu prea mai suntem in siguranta in Europa, au reusit astia sa bage frica in noi. 
Pe seara, zicem sa mancam un kebab, ca pustii nostri sunt fanii mancarii asteia si nu au parte prea des de ea. Zis si facut. 
Stiam un restaurant de-asta in Marbella care are si cane de miel si ne-am dus acolo. 
Ne-am asezat, am comandat si eu le spun ca ies la o tigare pana aduc astia mancarea.
Ies, aprind tigarea si dupa vreo doua minute se stinge lumina in tot localul, urmat de un zgomot ciudat.
Mi s-a facut un gol in stomac si primul meu gand a fost sa intru sa iau copiii.
Am aruncat tigarea cat colo si am dat sa intru in local in viteza.
Deodata, se face lumina si zice tare marocanul, ca scuze, dar a sarit o siguranta...
Ma intorc la locul meu si Doru imi marturiseste ca s-a gandit sa sara sub masa cand s-a taiat curentul...
Razand... ne-am dat seama ca nu prea e de ras, ca nenorocitii astia au arma perfecta impotriva noastra. Frica.
Sa va ia dracu', Nici la kebab nu o sa mai merg. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu