vineri, 26 februarie 2016

Chestie de practica.

Azi am vorbit despre Romania la niste straini. 
Erau mai multe natii. Vreo doi spanioli, un neamt, un suedez si un rus. 
Le-am povestit despre orasele noastre frumoase, despre castelele din munti, despre oamenii de treaba care te intampina cu paine si sare, despre copiii minunati care castiga Olimpiade, despre Nadia si despre Hagi, despre Coanda si Brancusi...
Le-am vorbit despre mama, despre tata, despre felul nostru de a educa copiii familiei, despre romanii care sunt emigranti si despre bucatele noastre gustoase.
Bineinteles ca am vorbit si despre fetele noastre balaie sau brunete, despre Bucuresti si despre litoralul nostru frumos.
Le mai spuneam, dar au intrebat si despre politica noastra, despre sanatate si politie, administratie si guvern, iar eu m-am facut ca ma grabesc...
Pentru ca prea frumos le-am povestit tot, ca sa inchei cu ceva murdar si urat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu