vineri, 26 februarie 2016

Viata de emigrant

Acum cativa ani, ne-am luat familiile si am plecat din Romania sa ne facem o viata mai buna. 
Ca am nimerit-o mai buna sau mai rea, fiecare dupa cum a avut norocul. 
Sunt foarte convins ca nici Johanis, sau Cristian David, sau Titus Corlatean, sau Ponta, sau oricare din Guvernul ala, nu ne duce grija. 
Ei au grija de spagile lor, de combinatiile cu statul si ne considera un izvor numai bun de bani adus la PIB-ul Romaniei. 
Noi, ne-am adaptat. Copiii nostri invata in alta limba, dar mancam aceiasi slana afumata, avem aceleasi metehne si acelasi dor de tara.
Voi care sunteti acolo... oricat ne-ati blama, nu veti intelege de ce am ales sa traim aici, pana nu veti face si voi pasul acesta.
N-o ducem bine. Dar nici foarte rau. Aici suntem respectati de sistem si suntem considerati oameni. Asta e diferenta.
Probabil ca vom veni inapoi... noi, generatia batrana.
Dar copiii nostri, cred ca doar vacantele o sa le petreaca acolo, pentru ca Romania nu se va schimba. Niciodata.
Nu fiti suparati pe noi. Am vrut o viata mai buna, Atat. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu